Logo
Logo
Trisa Bulgaria.
Trisa Bulgaria. Trisa Bulgaria

Време за четене: 1 Минути

Използвани технологии:

adobe-xd photoshop illustrator html css sass webpack gs jQuery mysql php laravel

Фирмени сайтове Продуктови сайтове

С над 25 години присъствие на българския пазар, TRISA България е специализирала в производството на четки за зъби и дистрибуцията на продукти за орална хигиена, както и продукти за грижа за косата и електроуреди.

Към сайта

ЗАДАЧА

Основните цели на редизайна на сайта бяха изграждането на сходна визуална идентичност с тази на Швейцарския бранч на фирмата (trisa.ch), решаването на всички UX казуси с представянето на информацията до крайния потребител и разбира се, вкарването на дизайна в крак със сегашните корпоративни дизайн тенденции в бранша.

Чрез решаването на всички проблеми успяхме да създадем изчистена и креативна визия, която да се познава от всички клиенти на Trisa в България и света.

Визуална идентичност

Предходната визуална идентичност на сайта, макар и прекалено изчистена, на моменти придаваше усещане за незавършеност, предизвикано от наличието на прекалено много празно пространство и няколко бутона на страница.

💡 Решение:

Освежаването на визуалната идентичност започна веднага след като забелязахме, че в логото на Trisa присъства заоблен елемент. От там веднага вкарахме заоблени бутони, които да затвърдят допълнително визуалната тежест и свързаност между бранда Trisa и сайта.

По този начин успяхме да придадем освежаване на цялостната концепция, без да бягаме от заложения стандарт на trisa.ch.

Заглавията успяхме да направим по-разчупени и ясни като pattern за потребителите. Залагайки на малък и удебелен син текст, който да показва наименованието на секцията и след това вкарването на подтекст, който допълнително да обяснява за дадената секция по-подробно, ни дава ясното разграничение между информацията под заглавието и заглавието. По този начин уебсайтът придоби доста по-разчупен и креативен вид.

Навигация

Навигацията в сайта беше на основата на burger навигация, което дава възможност да се прегледа всичко налично в сайта, единствено, когато се отвори бутона за навигацията. По този начин потребителите са въвлечени в допълнителни кликове, за да достигнат до желаната от тях информация.

💡 Решение:

Ние успяхме да решим този проблем като изведем важните страници от навигацията на винаги видимо място за потребителите и да направим така, че те винаги да следват потребителите, независимо къде са те в сайта.

По този начин дадохме ясна индикация къде реално искаме да насочим всички потребители като трафик и лесно, но и интуитивно, вкарваме потребителите в избраните пътеки.

Страниците, които имат подстраници към тях, са лесно обозначени с графични знаци, за да могат потребителите на сайта лесно да разберат какво ще се случи при ховър на даден линк от навигацията, без да ги караме да мислят много.

Продукти

От изключителна важност за уебсайта е представянето на всички налични гами продукти.

Като потребителска пътека, те бяха лесно достъпни, но информацията в тях беше доста сбита и беше възможно потребителите в много от ситуациите да се почувстват доста претоварени, на пръв поглед, относно това какво трябва да направят и как да разгледат всички продукти в дадената категория.

💡 Решение:

Първото нещо, което направихме, за да може потребителите по лесно да се навигират из всички различни продукти в дадена категория, бе да изнесем смяната на продукт на едно ниво със заглавието.

Другата промяна, която направихме е да дадем възможност на потребителите да могат да пропускат различните продукти от дадената серия. Те бяха непосредствено под дадения параграфен текст и се губеха.

Изнасяйки цялата информация на почти един ред, позволихме на потребителите постоянно да виждат снимката и непосредствено до нея информацията, свързана с продукта, както и възможността за неговото закупуване. Така всичко е видимо на едно и също място и затвърждава разграничението между секциите.

Анимации

В уебсайта на Trisa.ch присъстваха на много малко места анимации, които ние смятаме, че всеки един модерен сайт трябва да има. Те придават усещането за динамичност, по един или друг начин.

Затова имплементирахме модерни и семпли, но ефектни анимации в дизайн концепцията.

Залагайки на креативни анимации, потребителите биват привлечени да разгледат и навътре в страниците, за да открият какво точно предлага целият уебсайт на Trisa. Това е повод за допълнителна ангажираност и информираност относно Trisa и потенциални продажби.

Онлайн магазин

Създадохме и онлайн магазин - shop.trisa.bg, посредством платформата GombaShop™ - продукт на съвместните усилия на екип от дизайнери, програмисти и маркетолози, всеки, от които с над 11-годишен опит в изграждането на решения за интернет търговия.

Заключение

Постарахме се да придадем на сайта максимално модерна визия, но все пак да запазим отличителните знаци и усещания на бранда и сегашния сайт на Trisa Швейцария, а именно - изчистената визия, ясното послание, лесното навигиране и разпознаваемост между клиентите.

Запазили сме цветовата палитра максимално из сайта, за да се създава веднага усещането на потребителите, че сайта влиза под шапката на Trisa Швейцария.

Следващ
Проект

Разгледай проекта!
AutoMotorParts.
Back to top