Нина Дякова или Nina Haveheart, известна със своята all black визия, супер цветен ум и любовта ѝ към дарк трапа и емо рапа. Човек, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш нужда от помощ в маркетирането на бранда си в дигитална среда, както и от широкоспектърен криейтив.
От скоро си част от CreateX като Creative Director. Как се случи това?
И аз не разбрах как стана точно, хаха, но големите неща при мен винаги се случват така магично. С Алекс и част от екипа нa CreateX работихме странично по Дигитално Дело няколко месеца преди това, което много помогна да се опознаем и да решим, че сме един за друг, хаха. Аз стигнах момент, в който знаех, че имам крещяща нужда от ново предизвикателство, те също бяха осъзнали, че им е време да обособят тази позиция, предвид голямото разрастване на CreateX. Беше ни писано.
Какви са всекидневните задачи на един Creative Director?
Всекидневно комуникирам с мениджърите на отделните екипи и помагам, ако има нужда от нова организация на проекти и човешки ресурс. Супервизирам продуктите, които излизат от CreateX, на концептуално, копирайтинг и дизайн ниво, както и чисто маркетингово. Организирам и брифирам екипи за важни презентации като pitchingи и стратегии, както и доста активно ги супервизирам до краен продукт. Отговарям на безброй въпроси и гася пожари, хаха. Най-общо казано.
Какво прави един Head of content в Дигитално Дело?
В момента точно – тъгува, че не му остава достатъчно време за проекта, но и в същото време се радва, че екипът му е толкова добър, че се справя и без неговата дълбока намеса. Иначе основно се занимавам с цялостна организация на копирайтърите и дизайнерите, супервизия на темите и съдържанието, обратна връзка по копи и дизайн.
С какво си безкомпромисна по време на работа?
Тръгнах да отговарям с няколко конкретни неща, които моят перфекционистки ум роди веднага, но в следващия момент осъзнах, че реално няма такова нещо като „безкомпромисност“.
Налага ми се да правя доста компромиси, защото ситуациите имат прекалено много различни нюанси. В нашата сфера, имайки предвид динамиката и обема на работа, трябва да сме доста гъвкави.
9 май 2017 сигурно е дата, която винаги ще помниш. Как попадаш в една от най-известните агенции - Saatchi & Saatchi/Digitas Sofia?
Не знам. Наистина. До ден днешен не мога да си обясня как се случи. Един приятел ми каза, че има свободно място за стаж при него, но нямах идея къде работи. Аз наистина не знаех какво е Saatchi & Saatchi, когато кандидатствах. Иначе в този период бях много объркана и тотално не знаех накъде да поема професионално. Представях си съвкупност от неща, с които исках да се занимавам, но не знаех къде да ги намеря. Всичко се концентрира в една точка, когато почнах в Saatchi & Saatchi. Наистина не знам как стана, но ми даде толкова много, че завинаги ще бъда благодарна за този шанс.
Каква беше причината да сложиш края на една любов, за да започне нова?
В един момент осъзнах, че съм със суперсили, които ще се активират само, ако си тръгна.
И последно - Nina Haveheart или Nina WRLD? :)
Ако днес трябваше да измисля интернет името си, щеше да е WRLD сигурно, хаха. Малко хора знаят, че Have Heart всъщност е hardcore punk банда, a аз се пиша така от повече от 12 години и не мисля да го сменям.
📝 Инстаграм на Ninahaveheart:
С "𝐖𝐞𝐛and Talks" ще имаш възможността да опознаеш личности с принос към нашия дигитален бранш, от които можеш да научиш много и да се вдъхновяваш!
Не забравяй да ни последваш в Instagram, където да следиш за следващите издания на нашата рубрика, както и за повече интересна информация за случващото се в дигиталния свят около нас!